сряда, 22 януари 2014 г.

Успях да спра косопада с билки

Искам да споделя своите впечатления от чая Демир Бозан, който ми помогна да спра косопада и да се почувствам отново жена.

По природа съм много недоверчив човек и не обичам да експериментирам, особено що се отнася до здравето. Но преди година ми се случи нещо, което ме накара да променя гледната си точка. В следствие на редица стресови събития в живота ми получих сериозен косопад. Докато останалите здравословни проблеми, които ми докара стресът отшумяха, то косопадът се оказа доста упорит.

косопад демир бозан
Катя Станчева
В началото не му обръщах особено внимание, тъй като е нормално косата да пада. Но един ден, виждайки цял кичур коса на четката за коса, сериозно се уплаших. В следващите няколко месеца се консултирах с различни специалисти, нямах здравословен проблем и всички бяха на мнение, че е в следствие на стрес. Каквито и продукти да използвах положението не се подобряваше.

Един ден бях командировка в София и случайно минах покрай дрогерия „Жанин“. Проблемите ми с косопада бяха притъпили пословичната ми недоверчивост и влязох, за да разгледам какво предлагат, търсейки все още спасени за косата и самочувствието си. Тогава ми предложиха да опитам билковата комбинация Демир Бозан. Реших да опитам, тъй като нямах вече нищо за губене. Обясниха ми, че чаят е изцяло билков и няма странични ефекти.

Започнах да го пия и след по-малко от месец спрях да губя косата си. Бях толкова щастлива, че вече не се налага да крия косата си и да се чувствам като непълноценен човек. Косата ми спря да пада и стана по-красива от всякога. Освен това чаят подобри съня ми, направи ме по-спокойна като цяло. Оказа се дори, че ми е помогнал да се справя с една неприятна кожна алергия, която като по чудо бе изчезнала. Препоръчвам на всеки, който страда от подобни проблеми, да опита билковата комбинация Демир Бозан – няма да сбъркате!
Катя Станчева, 35-годишна от Пазарджик

Няма коментари:

Публикуване на коментар